Sunday, October 5, 2008

pame paralia? summer 2008... ap tis xaroumenes meres

K na p erxetai o ioulios k o augoustos... I 8alassa fantazei oneiro…tn vlepeis k s rxetai na tis rixteis me ligoura… k to pairneis apofasi. Afineis pisw s to gegonos pws moiazeis me falena stn paralia, pws dn 3ereis na kolympas, pws s ti spaei otan to autokinito gemizei ammo k kaneis tin prwti s episke4i stin paralia… Wraia paralia dn lew me to café panw s’ auti gia ena drosistiko poto ana pasa stigmi… k i 8alassa arketa ka8ari 8a borouse na pei kaneis K afou sta8meuses apenanti perneis to dromo gia ti paralia… k ekei p tin agnanteueis k vlepeis tin anemelia twn paidiwn p paizoun me tin ammo na k o nauagosostis!!! Mbaaa dn ir8e na se swsei gt pnigikes… oute na sas pw tin ali8eia ton kovw gia an8rwpo p exei to nou t sto na swsei… perissotero sta mini k sta magiw paei to vlemma anti sti 8alassa me ti gnwsti ataka p peta stis ntopies “geia sas! Sas paei to mini!” Se 3erw an8rwpe m k m les pws m paei to mini??? K gia na to foraw simainei pws m paei! Xamogelas 3era min se poune k 3enerwti – an k o nauagosostis xalia einai – k pas na pareis ena krevataki na 3aplwseis bas k iremiseis… tsoup na s k to paidi me ta krevatakia… k ela p meta apo 2-3 episke4eis sti paralia se 8imatai k s kanei k kamaki… alla k autos xalia einai gia na leme k tou stravou to dikaio… perneis to krevataki plirwneis - xamogelas k edw 3era- k les epitelous pws 8a 3aplwseis na kaneis anenoxlita tn ilio8erapeia s k na apallageis apo ka8e eidous ske4eis k provlimata. Vevaia planasai iktra!!! Gt oi pakistanoi ap to apenanti café dn lene na se afisoun se isixia… me to p pires to krevataki k 3aplwses na tn prwto apo panw s na se rwtaei “you want smth???”” e oxi re anthrwpe m twra molis to kaimeno 3aplwsa… ase me ligo na idrwsw k istera… K MIN ME DIAKOPTEIS APO TIN ILIO8ERAPEIA M!!!! tn 3efortwnesai auton… dn pernane 2 lepta na s o deuteros!!! E OXI! Dn alla3a gnwmi mesa se 2 lepta… k se alla 2 lepta erxetai k o tritos… eee dn antexetai… ton agriokoitazeis k feugei! Se vlepw an8rwpe m… otan 8a 8elw kati 8a se 4a3w!!! K enw nomizeis pws tritwsan oi enoxliseis tis paralias apofasizeis na pas na pai3eis autes tis rimades tis raketes p se exei pri3ei I kolliti s… ela omws p einai les k paizeis tennis se tournoua me ti diafora oti anti tennis edw parakolou8oun esena me ligoura k anti ti raketa vlepoun tn kolo k to sti8os s? k na tan k knas kalos kyprios I estw elladitis vre paidaki m… kapoios me ton opoio na boreseis na kaneis k ena kamaki soi…??? Mbaa allodapoi ligourides einai p se koitazoun les k prwti fora vlepoun ginaika me magiw… k dwstou na peftei to balaki k na s autous olo xamogelo k me salia p na tous trexoun na rxontai na s tin fernoun… Eeee me nevra se exoune kanei oloi autoi… Afineis tis raketes k pas epitelous na kaneis auto to banio p legame…arketa krya i 8alassa… alla einai gia na drosisteis…siga siga proxwras mexri na kalyf8eis apo nero k na peseis se auti… alla mbaaa… dn se afinoune!!! Na o ka8e asxetos p erxetai k s rixnei nera prin prolaveis na valeis ta podia s sto nero… ase me re anthrwpe m na bw sto nero opws 8elwww k istera an 8eleis na r8eis na m kolliseis i na kaneis paixnidi mazi m ela!!!! Kai afou vgeis e3w k pas na 3aplwseis na stegnwseis prin ta mazeueis gia na feugeis… na s k pali to paidi ap ta krevatakia ekei apo panw s min se afisei k ligo na deis k kna soi anthrwp giro s (vevaia AN ipirxe )… S ti dinei k tlk apofasizeis na fygeis... ka8e allo para 3ekourasi k drosia stn paralia itan i mera s n telei...
Vevaia tin epomeni mera 3anapas k 3anapas k 3anapas… k na alla3eis paralia idia katastasi peripou 8a antimetwpiseis alla pleon sini8izeis… k apla grafeis tous pantes k ta panta k pernas ousiastiko xrono me tin parea s apolamvanontas ti 3egniasia twn kalokairinwn minwn otan eisai foitits!

No comments: