Sunday, October 5, 2008

...1/10/08...

1/10/08

Exw tromero ponokefalo... Ola m pane strava... Vare8ika auto to kosmo... 8ew na figw... na figwww!!! m' akous???? na apeleu8erw8w apo ola auta p me pligwnoun!

Gt se mena ola??? gt na ipoferw toso??? gt na mi borw na xamogelasw ali8ina gia mia fora????

Niw8w les k ekleisa sti xoufta m ena soro oneira alla se anypopto xrono fisi3e agria anemos k m ta pire makria afinontas me mono me na koitazw tin adeia m xoufta...

Dn 3erw ti m epiase apo4e... zw enan efialti gia ta kala... 8elw na vgw e3w k na arxisw na fwnazw, na fwnazw mexri na min exw pia fwni...

anazitw to balconi tou dwmatiou m sto spiti... na vgw ekei to vradi p oloi 8a koimountai, na agnanteusw ti 8alassa k na paratirisw t' astra p einai siwpila... dn se krinoun, dn s 8imwnoun, de se pligwnoun... apla se akoune k s kanoun sintrofia...

To apex8anomai auto to ais8ima tis mona3ias... zitw pisw ti zwi m, ta atoma p me agapoun... alla einai les k exw kleisei portes k para8yra k tous afinw olous e3w... Fovamai min eisvaloun ston eswteriko m kosmo...

Fovamai tlk tous anthrwpous... Gt opws exoun tin ikanotita na se anevazoun sta sinnefa, exoun k tin ikanotita na se rixnoun oso pio xamila gnt... Exoun tin ikanotita na se metatrepoun se ena pioni p metakinoun opote 8loun k otan 8eloun autoi... e3ou k i apofasi m... na meinw gia panta moni... Etsi 8a xw egw ton elegxo t eautou m... Ki omws gia na meineis monos, ontas o anthrwpos koinwniko on anazitei panta ti sintrofia, prp na vreis to antikatastato tis oikogeneias, t sintrofou... Auto sini8ws to vriskeis mes ap ta oneira s gia ti zwi... ma ela p auta m teleiwsan k ta magazia dn poulane tetoia...

Ap tis 4 mexri tis 8 ka8omouna brosta tin o8oni tou ypologisti k diavaza ena blog... meta ta dio prwta posts emfanistikan ta prwta dakrya... k istera egine klama me ligmous gt me pire s ena ta3idi sto xrono... Prin tessera xronia, prin tria, prin dio... Ola ta gegonota p sinevisan k anagkasan ta oneria m k tis elpides m na me egkatalei4oun... k pleon de zw alla anapnew... kai einai asximo auto gt simainei pws to mono oneiro p s apemeine einai o 8anatos! Eirwniko! k oi alloi lene pws o 8anatos pairnei ta oneira makria pws gnt na einai o idios ena ap auta???

Isws omws k to blog na m kane kalo... siniditopoiisa pws ekeinos itan i aformi... i aitia krivetai mesa m... k episis katalava pws dn eimai i moni p skeftetai me "eidiko" tropo... Tote eniwsa kalitera... Stamatisan ta dakrya... stamatisan oi lygmoi... alla i 8li4i emeine.. emeine ekei na me sintrofeuei apo4e mazi me ti mousiki m...

Ena 8limmeno proswpo, mia kardia 3ana matwmeni, dio vourkwmena matia se kalinixtizoun... 3eroun pws 8a 'r8eis sta oneira - i mallon efialtes- 8a enteineis tn kata8li4i alla pia, dn ta peirazei... exoun sini8isei autn ton tropo zwis...

No comments: