Sunday, October 5, 2008

... ka8ilwmeni sto krevati 2.5 meres...

einai sxedon 10... alla egw niw8w pws einai perasmena mesanixta... dn pernaei i wra
apo4e p tin 8elw na perasei... na figei... gia na er8ei i kainouria mera... mia mera p 8a vgw ap to spiti...
2.5 meres kleisti sto spiti me gripi, pyreto, ponokefalo, ponokoilo, vixa ktl... itan arketi gia na m spasei ta nevra
k na me pianei k ena agxos agrio gia to an 8a prolavw na kanw to lab i oxi...
k na me pianei k ena agxos k mia trela gt to dwmatio exei ginei pleon ena xali k dn antexw na to vlepw

dn antexw na menw kleisti se ena dwmatio xwris para8ira... me moni sintrofia to computer...
wraio to internet, wraio to msn, to skype, genika oi istoselides...
wraies k oi seires... PB, smallville, heroes, one tree hill...
wraia k ta anime... alla pws na to kanoume??? autos o aeras p anapneeis otan vgeis e3w s dinei mia diaforetiki ais8isi...
ase p ontas sav/ko elaxistoi einai msn k available gia kouventa... k me autous... ti kouventes na peis??? exeis e3antlisei ka8e mera k 8a arxisoun na se variountai..

m xei stri4ei! to 3erw... dn antexw na mai arrwsti... oxi... dn to antexw... ka8ilwmeni sto krevati... mia na zestainomai... mia na krywnw... k auto to ais8ima pws 8a moirastei to kefali m sta dio pou to pas???
ma ela p o kairos tis agglias dn epitrepei oute mia mikri voltitsa sto tetragwno afou vrexei k kanei kryo... ti nomizeis pws moni tis ir8e i grippi k me vrike???
ftaiw!!!eee gt an 3ekinas i wra 2.30 to prwi na pas se spiti filwn mesa sto kryo enw foras ena amaniko blouzaki k ena palto lepto enw 3ereis pws eisai kriwmenos k istera kata tis 4 epistrefeis sto spiti mesa se psixales, ti perimeneis anthrwpe m??
fisika k 8a arrwstiseis gia ta kala!!! ela omws p to eixa anagki ekeino to vradi na vre8w ekei... ela p to xa anagki na paw ekei mazi ts...

na s pw... dn to metaniwnw... isws twra na vrizw ton eauto m p me ka8ilwsa sto krevati... alla ekeini i nixta eixe kati stin atmosfaira p tin ekane magiki...
k einai kala paidia k ta paw... k allwste apoktousa ena pleonektima me to na pigaina ekei mazi t...

K avrio mia nea vdomada... pali me agxos... pali me apogoiteusi... pali me ta idia erwtimatika... k apla 8a perasei ipo8etw... xwris kati idiaitero xwris kati sigkekrimeno...
autos na rixnei kleftes maties pou k pou xwris na 3erw ti zitaei k gw na ton anazitw pote edw k pote ekei me tin parea t... k apla na min borw na milisw... na lew ena xazo 3ero geia... ti ili8io!!!

s' afinw... 8a kanw mia prospa8eia na sikwstw... bas k kataferw na vgw mesa apo kamia grafiki,kamia e3iswsi, kamia analysi sfalmatwn...

kalinixta k kali vdomada...

No comments: