Sunday, October 5, 2008

..apoxairetwntas tn kollito.... 2/9/08

Dn 3erw gt alla otan einai na figw apo tn kypro gia na r8w agglia exw ena 4ixoplakwma... fetos ti mera prin na figw dn i8ela na dw kna... ola 8olwnan... k apla dn i8ela na apoxairetisw kna... poso mallon ton kollito m p i3era pws 8a efeuge se ligo k autos alla gia a8ina... kapou p 8a mastan mazi an egw dn eixa figei... k me piane to parapono... k apefeuga na t milisw mi m zitisei na vre8oume gia na ton apoxairetisw... tlk arga to vradi... vre8ikame... otan pia gyrise i mera... to teleutaio filiko atomo p eida prin figw itan autos... (to prwi eida k to vaftistiri m, ts goneis k tin aderfi m...) dn i8ela na pw ti le3i antio... k i3era pws 8a ton evlepa meta apo 4 mines... k gia mena einai polloi... ipervolika polloi... gt to kalokairi imastan ka8imerina mazi... k fovamai kiolas mi m ton kle4ei i a8ina... min t parei ta miala k me 3exasei...
dn eipa antio... e3w ap to spiti t m pe na prosexeis sis m... ton filisa k t pa mi me 3exaseis... k patisa gkazi... na figw oso pio grigora gnt... mi dei ta matia m ygra... mi me dei k me fovi8ei...


"dn s'apoxaraitw... opws xwrizame arga to vradi k legame ate reee ta leme... etsi k simera...
geia sou k ta leme... les k dn feugw les k dn paw pu8ena... apla i epomeni fora p 8a ta pume 8a nai se 4 mines... na prosexeis!!!"

No comments: