Tuesday, November 18, 2008

untitled

To niw8w... dn 3erw gt... alla to niw8w... niw8w apla ena keno... les k kapoios pire ta oneira m makria... K edw epestre4a gt eixa ena oneiro... k me piezan na r8w... k otan me eixe piasei 8li4i k dn imoun kala m legan na skeftomai auto... to skopo p eimai edw... pws 8a perasw dio xronia na parw ena ptyxio fisikou... K twra??? m les twra gia pio logo na zw??? m les poios 8a m dwsei ena logo edw na zw??? m les ti 8a skeftomai otan 8a me pianei auto to ais8ima k na 8elw na figw apo dw???

dn iparxei tpt pia... tpt p na me krata zwntani... alla to 3ereis oso to 3erw k egw pws dn borw na figw... dn exw ti dinami... k apla 8elw na figw... alla as me parei kapoios allos... as m kanei auti ti xari k na m afairesei ti zwi... borei????

K apla menw edw... na koitaw enan adeio toixo... oso k i psixi m... oso k i zwi m auti ti stigmi... na koitaw apla sto keno... na mi skeftomai tpt... k apla na min exw oneira pia... paei t' oneiro... xa8ike san ton ilio mia mounti mera stin agglia... xa8ike... opws k i zwi m... xa8ike... xa8ike... xa8ike...

K grafw askopa... isws k asinartisies... apla se mia prospa8eia m na iremisw... gt dn iparxoun alla dakrya pia na kla4w.... dn iparxoun alloi koboi na de8ei to stomaxi m... dn iparxoun alles eikones na 8olwsoun... Grafw bas k to dei kaneis k m kanei ti xari na me skotwsei... K sinama anarwtiemai??? na parw kna risko bas k figw ap auti ti zwi???

No comments: