Wednesday, November 12, 2008

...to triantafillo p maran8ike...

San simera eixes figei... m pan pws dn 8a soun pia sti zwi m... Isoun kapou poli makria... Ipe8esa pws exases ton agwna me ti zwi... To dextika tote... Ma m eleipes... K se anazitousa... alla kaneis dn m elege p 8a borousa na vrw kan ton tafo s k auto dn to dexomoun...

K etsi pira ena triantafillo k 3ekinisa to ta3idi m... Ta3idepsa se ola ta nekrotafeia p borousa na vrw sti xwra... k pernousa meronixta ekei mesa prospa8ontas na se vrw... To triantafillo eixe arxisei na marainetai... dn me enoiaze... egw sinexiza... M eleipes k auto eixe simasia... Oso to triantafillo marainotan i elpida m megalwne...

Piga se alles xwres, se alles politeies... k sinexisa na psaxnw gia sena... To triantafillo maran8ike gia ta kala pia... K tote... 3afnika... emfanistikes esi... Dn isoun opws tote p me afises... Isoun alliwtikos... Pires to triantafillo k to koita3es... " Mou moiazei twra pia..." m pes k me koita3es me eriwniko ifos... Eida to zarwmeno s proswpo para ta 25 s xronia... Ka8e provlima stigmatizotan me mia rytida sto proswpo s... k emoiaze auto twra me proswpo mesilika i k ilikiwmenou...

Eida ena vlemma p me ekane n'atarixiasw... ena vlemma p eixe ena stigma paraponou alla sinama zitouse apegnwsmena voi8eia... Tote ki egw katalava ti ennoousan otan m eipan pws efiges ap ti zwi m... Ta vala me autous... alla perissotero ta vala me ton eauto m gt tous pistepsa k gt se afisa... Perissotero me ton eauto m p afisa to triantafillo m na maran8ei...

No comments: